Zespół

Maciej Bartmiński

  • Prezes i współwłaściciel, odpowiada za nadzór nad całością projektów, raportów i analiz.
  • Absolwent socjologii i ekonomii (KUL), wykładowca w Lubelskiej Szkole Biznesu (1992-1993)
  • W badaniach rynku od 1992 roku, ma doświadczenie w największych firmach badawczych (GfK Polonia - Panel handlowy, SMG/KRC) oraz w firmach niezależnych.
  • Ukończył prestiżowy kurs Principles of Marketing Research w University of Georgia.
  • Prelegent na konferencjach branżowych m.in. Market i Drogeria Roku (2013), Retail Purchasing Directors & Private Labels (2009), CEE Shopping Center Forum (2008).
  • Prowadził szkolenia z zakresu badań marketingowych dla PRCH w ramach programu Certyfikowany Dyrektor Centrum Handlowego.
  • Prywatnie ojciec 3 synów z dwoma wspaniałymi kobietami.
  • Rekreacyjnie jeździ na rowerze i nartach, pływa, żegluje (Mazury, Chorwacja).

 

Paulina Trocińska

  • Project manager, odpowiada za analizy i przygotowanie raportów w projektach ilościowych oraz analizy baz danych.
  • Studia na kierunku matematyka (UKSW) .
  • Dobra zanjomość programów takich jak Spss, Askia, programy do tworzenia ankiet internetowych.
  • Znajomość zaawansowanych technik analizy danych. 
  • Lubi czytać (zwłaszcza kryminały i biografie), biegać i pływać. Ostatnio fanka zumby.

 

Krzysztof Siczek

  • Z Market Side od pięciu lat. Obecnie zarządza logistyką i administracją.
  • Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie na kierunkach Zarządzania oraz Marketingu.
  • W biznesie od 1991 roku. Posiada szerokie doświadczenie z pracy w marketingu, sprzedaży i administracji państwowej.
  • Pracował w firmach polskich i zagranicznych m.in. Kimberly-Clark, Lubella SA, KGP Biuro Logistyki. Prowadził własną firmę. 
  • Lubi jeździć na rowerze, strzelać do tarczy. Chce wskrzesić zamierające rzemiosło - nauczył się robić szyldy emaliowane. Radykalny obrońca zwierząt.

 

Weronika Rogozińska

  • Asystentka, koordynuje realizację projektów CATI, wspiera raportowanie.
  • Studia na kierunku administracja (UKSW).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office. 

  • Miłośniczka tenisa (amatorsko), książek Agathy Christie oraz dramatów filmowych.

 

oraz moderatorzy jakościowi i konsultanci branżowi.

Aktualności

Indeksy siły nabywczej Polaków 2015-09-01

W 2015 roku Market Side opracowało indeksy siły nabywczej dla polskich gmin. Opracowanie obejmuje 3.087 gmin i miast oraz 51 dzielnic w 5 największych miastach Polski.

Top sieci. Rozwój dyskontów i innych formatów spożywczych 2015-03-31

Kolejna edycja raportu Market Side nt rozwoju formatów spozywczych w Polsce.

Market i Drogeria Roku 2013 2013-04-17

Market i Drogeria Roku 2013

Wystapienie Prezesa Market Side, Macieja Bartmińskiego, na gali Market i Drogeria Roku 2013

 

 

Ocena sytuacji materialnej Polaków, marzec 2012 2012-04-12

Jak oceniamy sytuację materialną naszych rodzin? Na ile się ona zmienia? Jak mocno zaciskamy pasa, na czym próbujemy oszczędzać?

 

Rynek centrów handlowych w 2012 roku 2011-12-01

Co będzie się dzialo z centrami handlowymi w 2012 roku? Jaka będzie podaż nowej powierzchni? Jakie pojawią się nowe ograniczenia?

Metody badawcze na świecie 2010-09-09

Najbardziej popularnymi badaniami na świecie były w 2009 roku wywiady on-line (22%).

Spadek na rynku badań 2010-09-02

46% światowych obrotów rynku badań zostało wygenerowanych w Europie.

Warszawskie dzielnice 2010-08-10

W Warszawie w ostatnich 5 latach nastąpiły spore zmiany w ludności poszczególnych dzielnic.

Spadek ludności w dużych miastach 2010-07-03

W latach 2005 – 2009 ludność 10 największych miast zmniejszyła się o 56,364 mieszkańców, podczas gdy cała populacja Polaków wzrosła o 10,274 osoby.

Wyże i niże nie tylko w pogodzie 2010-01-15

Według prognoz Polskę czeka gwałtowne załamanie liczby ludności i starzenie się społeczeństwa. Czy rzeczywiście?

Know-how

Bariery wzrostu badań telefonicznych

Wywiad telefoniczny to jedna z najczęściej stosowanych metod zbierania danych.

Co to jest ESOMAR

Misją ESOMAR jest umożliwienie prowadzenia lepszych badań rynku, konsumentów i społeczności.

Czy próba 1000 jest lepsza niż 100?

Czy przy wyborze wielkości próby występują jakieś prawidłowości, którymi należy się kierować?

Jak to zmierzyć czyli dwa słowa o skalowaniu danych

Najbardziej popularna jest skala 5-stopniowa, dająca oceny bliskie systemowi ocen szkolnych, a przez to zrozumiała i niejako naturalna zarówno dla respondentów jak i dla odbiorców badań.

Nie bójmy się triad w badaniach

O ile przyzwyczailiśmy się do wywiadów indywidualnych i wywiadów w parach (diad), o tyle triady są wciąż rzadko wybieraną alternatywą.

Specyfikacja badań jakościowych

Każda firma potrzebuje informacji o rynku i konsumentach, by podejmować lepsze decyzje marketingowe. Ta prawda nie mówi jednak,  jaka metodologia zebrania informacji będzie najbardziej odpowiednia.